Olen nuori ja intohimoinen median suurkuluttaja, päivää. Toivotan Sinut nöyrimmin tervetulleeksi.

Tämä sillisalaattiblogi tutustuttaa Sinut näkemiini ja kokemiini ilmiöihin ja asioihin, erityisesti viestinnän ja viihteen piiristä. Intohimoni eri medioita kohtaan on jatkunut jo kauan. Pienestä asti katselin televisiosta melkeinpä mitä vain uutisten ja Salattujen elämien väliltä, luin Aku Ankkaa ja Hesaria, opin aikaisin Internetin salat ja lähikirjasto tunsi minut nimeltä. Vaikka olen seurallinen ja menevä ihminen, tykkään viettää ison osan ajastani syventyneenä yksinäisiin harrastuksiin. Kuitenkin, sosiaalinen ihminen kuin olen, on kiva jakaa omia kokemuksiaan ja lukea muiden vastaavia eri elokuvista, sarjoista, kirjoista, bändeistä jne. Siksi tämä mahtava blogi.

Vähän minusta vielä. Olen 21-vuotias viestinnän opiskelija Espoosta. Itsensä kuvaileminen syvemmin on aina vähän hankalaa, niin sanotaan nyt lyhyesti vaikka että olen utelias, iloinen, hassu ja kaikin puolin mukava tyttönen. Harrastan Internetin yms. lisäksi kuntosalilla käymistä ja kirjoittamista. Opiskelen (kohta) toista vuotta, ja isona minusta tulee mainosmies.

Sepä siitä. Toivottavasti nautit tulevista lukuhetkistä parissani.